onsdag 1 februari 2012

En design

Jag har äntligen börjat fixa till den här bloggen lite med hjälp av en  god vän - TACK Björn! Det har varit lite jobbigt för en pedantiskt stilpolis som mig att ha en ful och ofixad blogg..! ;) Så äntligen! En del återstår och jag ser framemot att fixa mer, men vad tycker Ni hittills? Fler bilder? Annan/mer info i layouten? Jag vill gärna byta namn också, men har inte kommit på det där som känns helt rätt än. Förslag tas tacksamt emot! Vore så roligt att höra några synpunkter! =)

Kram/Annelie

5 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev! Nu blev jag sugen på att komma igång med min blogg igen, började på en ny blogg när vi flyttade till huset men kom av mig helt när det tog sån tid att koppla in internet.

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Ja, det är roligt att göra i ordning, men det kan vara svårt med tiden..! Hoppas du kommer igång med din nya blogg igen - brukar alltid bli så fint. Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin! Blev lite mer inredningsinriktad i layouten! Passar dej! Tycker du har en fin blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Roligt att du tycker det, Rakel! Det var ju en blogg som bara handlade om inredning från början, men så blev det mer och mer om familjen. Det kommer fortsätta vara lite blandat, men förhoppningsvis lite snyggare oavsett vad det handlar om! ;D Kram!

    SvaraRadera