onsdag 8 februari 2012

När jag tänker efter är det en del saker som jag har alldeles för mycket av.. eller som jag är tokig i, helt enkelt. Jag trodde att det bara gällde kuddar, men jag har insett att mina besattheter sträcker sig även vida när det gäller babyfiltar, barnmössor och sittmöbler i allmänhet. Det vore inte svårt alls att övermöblera med stolar och fåtöljer i varenda hörn och ja, det är inte svårt alls att fylla garderoberna med kuddöverdrag i jordens alla mönster. Barn-/babymössor skulle vi förmodligen aldrig mer behöva köpa och babyfiltar har vi så att det räcker till en fembarnsfamilj (med alla barnen tätt). Och ändå: förra veckan hittade jag ännu en babyfilt i sann "amerikansk fotbollsanda" som jag såklart inte kunde motstå. Och jag har inte ens dåligt samvete - är bara ivrig att få dela med mig att köpet som jag är så nöjd med! Och om ni mot förmodan har samma läggning som mig, eller faktiskt ett verkligt behov, så finns den att inhandla för det gentila priset av 129 kr i din närmaste H&M butik. Voila´! :)

Vänliga hälsningar
"Om du vill, kan jag uppfinna ett behov åt dig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar