torsdag 23 februari 2012

Allt är sig likt













































Den svartvita inredning jag provade efter att vi gjort om sovrummet (satte in trätak, en panel bakom sängen och målade golvet vitt) har fått ge vika för min "gamla vanliga" stil. Vi kanske kan kalla den "vit bas med klassiska inslag" =)

Min plan var t ex att prova vita gardiner i sovrummet igen. Det är inte första gången och det slutade som vanligt med att jag inte vill ha det där. Det är det enda rummet i hela huset där jag villl ha mörka gardiner. I alla andra rum vill jag i princip inte ha något annat än vitt. Efter lite provande blev det mörkt gråbeiga manchestergardiner. Myyys!

Den klassiska fåtöljen som vi alltid haft i sovrummet är också tillbaka. Så mycket för alla nya idéer jag fick.. Man kanske kan säga att jag har hittat min stil och att det är bäst att jag håller mig till den. En ny kudde blev det i alla fall..! Med andra ord, ALLT är sig likt =)

Nu ser jag fram emot en pigg helg (peppar, peppar!) med mycket frisk luft och förhoppningsvis lite sol! Önskar Er detsamma!

Kram/Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar