söndag 19 februari 2012

Grön kvist?

















Nu har Amaryllisen fått ge plats åt "plättar i luften" i fina krukan från Sturehofs krukmakeri.


Här har magsjukan härjat och hela familjen har legat däckade i omgångar sedan i onsdags. Verkligen jobbigt. Sophia är inte bra i magen än och idag blev jag riktigt orolig för att hon var så hängig, men nu verkar hon bättre igen. Det finns inget värre än att oroa sig för sina barn. Vi får verkligen hoppas att det har vänt nu, vi är ganska slitna om man uttrycker det milt och Sophia mest av alla. Stackars, älskade lilla hjärtat. Jag hoppas så innerligt att natten gör susen för henne.

Hoppas att ni har haft en fin (-are) helg!

Kram/Annelie

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det tufft när de små är sjuka och speciellt innan de har ett språk och kan tala om hur det känns. Jag fick ett par dagars feber här i slutet av vabbandet och min man sa nyss att han tyckte vi haft en så bra helg. Eeeh, svarade jag som legat i feber. Ja, jag har ju fått jättemycket tid med dig och du har inte hållit på med något jobb alls, svarar han. Så kan man således också se på det;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja man kan alltid hitta något positivt! =) Mycket tid med varandra är härligt, men kanske av lite mer kvalitativ sort..!
    Just nu vore det väldigt skönt om Sophia kunde säga hur det känns, vad hon vill ha osv. Men bara vi bär på henne brukar det bli "bra".. ;) Önskar både er och oss friskare tider! Kram

    SvaraRadera