torsdag 9 februari 2012

Loppis

Det är så sött med saker i miniatyr!

En fin gammal skrivtavla fick också följa med hem.

Jag har varit på loppis och fyndat! Det är sällan det sker och jag har förstått att det framförallt beror på att jag 1, åker dit för sällan 2, aldrig är på plats när det öppnar. Men ibland har man tydligen lite tur ändå =) För något år sedan såg jag små miniatyr-strykjärn som hade passat perfekt till det här lilla strykbordet, men tyvärr köpte jag dom inte! Gissa om jag ångrade mig direkt efter att jag åkt därifrån....det var ju inte direkt priset som hindrade mig. Fick ett infall av "vad ska vi ha dom till" och "man ska inte handla bara för att det är billigt". Tur att de tankar inte dök upp den här gången! :) 

Hoppas att ni har en fin vecka!

Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd!Ha en fin vecka du med,kram!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag också - så roligt att PLÖTSLIGT HÄNDER DET! ;) Kram!

    SvaraRadera