torsdag 12 januari 2012

Tine K lampa



Titta vad jag fick redan igår!!! =D En ljuv dröm i vitt i form av en Tine K lampa, storlek XL. Det fanns en kvar i lager hos fina Julias Vita drömmar så jag slapp vänta i ett halvår. Yiippiiiii! (Tusen tack för snabb leverans Julia! :) Så nu sitter den i vårt sovrum och hela rummet känns uppgraderat till sovrum de luxe. Snart är hela rummet som jag önskar.. =) Idag ska jag försöka att hinna ta lite bilder i dagsljus både i sovrummet och i barnens rum. Jag grejar lite här och lite där just nu (småsaker), men jag glömmer att ta bilder och visa er... och det brukar ju vara det jag tycker är roligast att få se hos andra. Jag ska försöka bättra mig! :)

Önskar Er en fin torsdag!

2 kommentarer:

  1. Dessa lampor är verkligen fina! Blir spännande att se bilder från sovrummet och barnens rum :)

    Såg inte förran idag din kommentar ang Bestliten. Beställde från Länna möbler när dom hade 10% på allt. Så inte så mycket rabatt, men liiite iaf :)

    Ha en fin dag!

    Kram

    Ansku

    SvaraRadera
  2. Ja, nu ska bara bilderna laddas över också.. ;) Det tar längre tid än man tror att fixa och ta bilder - eller hur?!

    Ah, fina Länna - där har de allt! Och 10 % är bättre än inget ju! Tack för info! :)

    Kram Annelie

    SvaraRadera