onsdag 18 januari 2012

Award

Jag har fått en fin Award av snälla Alexandra. Lägger ut den nu och skickar vidare den till 5 st andra supertfina bloggar.Tack fina Alexandra för att du skickade till mig!! =)

Till Awarde hör en uppgift.Liebster är ett tyskt ord och betyder "Käraste" och utnämningen ges endast till bloggare med färre än 200 följare/prenumeranter.När man får utmärkelsen ska man göra följande:Tacka den som har gett dig utmärkelsen och länka.Skriv ner de 5 bloggar som man vill ge awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...

Det finns såååå många fina bloggar,men jag skickar denna award till:

Linafoto
LindaBlom
Kasern407
Luften är fri
Noralill

Hej ni fina tjejer! =)

2 kommentarer:

  1. Tack, Annelie för att du skickade en Award till mej! Det var min allra första. Visste inte ens att det fanns. Men jag blev jätteglad! Tack!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite :) Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera