torsdag 19 januari 2012

Carl eller Eric?


Bild (Bjurfors) från Eric Saade och Molly Sandéns lägenhet.


Min son Carl, som snart fyller 5 år, har en flickvän. Eller rättare sagt Tilde, som den söta tjejen heter, har Carl som pojkvän. Carl har svarat "kanske" när hon frågade om de skulle gifta sig :) Men så blev ju Eric Saade singel och då undrade Tildes mamma hur hon skulle göra nu? Efter en stunds funderande konstaterade dock Tilde att "jag behåller Carl" <3
Och på tal om Eric Saade och Molly Sandén, så är deras lägenhet till salu. Fler bilder kan du se här. Det ser ut som att de har en underbar, gammal serveringsgång som jag VILL HA mitt i den för övrigt supermoderna lägenheten. Elegant, modernt och nytt är de första orden jag kommer att tänka på när jag ser bilderna. Älskar att se hur folk bor och såklart även kändisar! =)

2 kommentarer:

  1. Å vad sött att Carl har en flickvän,hi,hi.Kul att du hittade deras lägenhet,har varit nyfiken då man har läst i tidningarna att den är till salu.Önskar dig en fin helg med familjen.

    SvaraRadera
  2. Det är sååå sött! :) Eftersom det inte fungerade att kommentera tidigare får jag önska dig en fin vecka! Kram

    SvaraRadera