torsdag 3 november 2011

Sovrummet


Så här såg gamla taket ut. Vita pappskivor bytes nu ut mot trätak. Lampan tänker jag dock behålla :)

Nu har vi bytt taket i vårt sovrum! Yeeeah, snart klara på övervåningen med trätak i alla rum och vita trägolv! =) Vi har även satt upp en träpanel bakom vår säng. Vi tog utomhuspanel och vände på den för att det ska bli lite grovt och ojämna mellanrum mellan planken. Jag är jättenöjd och målar nu för fullt. Allt ska såklart bli vitt, vitt, vitt :) Borde verkligen ha tagit kort på furumardrömmen innan jag började måla... hahaha. Det ska bli väldigt skönt att få tillbaka alla saker på sin plats för det har verkligen varit kaos hos oss i några veckor nu. Och jag längtar efter att få "piffa" i sovrummet i helgen. Välkommen helgen! =D

2 kommentarer:

  1. Hej Anneli!

    Vi har råspont på väggar och tak på ovanvåningen!

    Vilket ljuvligt flickrum ni har! Den tapeten är bara så fin!

    Ha en skön lördag!

    Kram Miriam

    SvaraRadera
  2. Hej! Jättefint med råsponten! Å tack för ditt svar :) Jag tycker att det är fint att varirera träet (i olika nyanser av vitt :) och skapa kontrast på det sättet.
    Tack! .. ang Sophias rum - jag ska visa fler bilder snart. Det är inte klart, men en del får växa fram.
    Ha en toppenvecka! Kram Annelie

    SvaraRadera