onsdag 16 november 2011

Vintertid


Utsikten från vår balkong är helt ljuvlig om jag får säga det själv :)

Härliga vintermorgon! Jag älskar när landskapet kläs i frost och vita toner. Och det fantastiska ljuset som är lite vitare och skarpare när det väl är framme. Och tur är väl det när dagarna är så korta som de är nu. Att det blir mörkt så tidigt är en anledning till att jag inte visat så mycket från övervåningen än - varje gång jag kommer på att jag ska ta bilder så är det mörkt ute igen. Men snart så, kanske redan idag. Hoppas ni har tålamod med mig, för man får ofta ha det på den här bloggen :)


Stor kraaam till Er som tittar in! =)

2 kommentarer:

  1. Jättefiin utsikt!!Ser riktigt rogivande ut att se ut över landskapet.Kram till dig med!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det. Vattnet är bara ca 100 m framför oss och det är väldigt härligt! :) Ha en fin helg! Kram!

    SvaraRadera