fredag 28 oktober 2011

Tackkort


Har äntligen skickat iväg tackkorten för Sophias dop. Jag tycker om att lägga ned lite extra på kort eftersom jag själv brukar spara dem.


Det fick bli samma tema/stil som inbjudningskortet med spetsband runt. Denna gång lite bredare spetsband och i en beigebrun färg som passade bra till fotot på insidan.



Mellan målning, golvslipning och takbyten har jag äntligen fixat tack-korten för Sophias dop. Det är ju en fördel om de kommer innan julkorten..! :) Det är så himla roligt att pyssla och "scrappa" (kallas det väl? :) men det blir så sällan. Det är så mycket annat som blir prioriterat före det, men nu har jag bokat julpyssel med några tjejkompisar och har även en scrapp-kväll inbokad med jobbets Fritidsförening - kul!

I helgen skulle vi göra klart sovrummet och hela övervåningen skulle bli klar, men eftersom snickaren avbokat för tredje gången den här veckan så kommer det att stå stilla :( Gu´ vad jag önskar att jag kunde allt själv! Så nu tar det väl minst en vecka till för det är ju på helgen vi har mest tid att fixa det vi ska göra själva. Jaja, nu ska jag rycka upp mig och glädjas åt helgen! Carl är bjuden på barnkalas och när vi inte ska måla så finns det ju tid till en massa annat roligt!

Jag önskar Er en fin hösthelg!

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort! Hur har du gjort med fotot? Har du klistrat in det själv eller beställt kortet någonstans ifrån?

    SvaraRadera