torsdag 20 oktober 2011

Inspirerande hem

Bild: Family Living

Det var då det! Färgfyrverkeri. Hoppas vi får se mer av nya hemmet också.

Var det någon som såg "4 stjärnors middag" förra veckan? Såg ni Ann Söderlunds hem?! Så himla fint och jag vill se MER! Hon har ju varit med i inredningsreportage tidigare, men det här hemmet har jag inte sett. Hennes tidigare hem har innehållit galet mycket färg och mönster. Roliga och jättefina, men inte min stil. Nu var det sobert, elegant och vitt, vitt, vitt! Alldeles, alldeles underbart! (Jag vet, det är mig "Vitt och fräscht" med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström handlar om ;) Vad hände med hennes stil/smak? Tråkigt om hon fallit in i trenden och egentligen är en person som gillar massor av färg, men superfint var det som sagt. Väntar ivrigt på den tidning som gör ett reportage och visar massor av bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar