fredag 21 oktober 2011

En egen bok



De här "fylla-i-böckerna" är så roliga att ha! Men det är med skräckblandad förtjusning jag köpte den här till Sophia. De är inte helt enkelt att först komma ihåg "allt" och sedan komma ihåg att att fylla i det också! Lite stressande det där och samtidigt kan jag inte låta bli. Jag saknar inte en bok om mig själv egentligen, men visst hade det varit rolig läsning?! När jag obsessar över allt som ska fyllas i, fotas, filmas och dokumenteras tröstar jag mig med att jag är helnöjd med mina föräldrars berättelser. Vi levde här och nu! Därför noterade vi inte ALLT! ;) Ärligt talat är nog risken att våra barn har så mycket foton, filmer, böcker och annat så att de inte vill ha det..! Ändå sitter jag här nu :) Jaja, tyckte i alla fall att den här boken var väldigt fin och att den kändes hanterbar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar