fredag 14 oktober 2011

Kanin



Vi har fixat mycket med Sophias rum, så att hon skulle få just ett eget rum, men såklart händer det lite i storebrors rum också :) Lite ny förvaring och detaljer i inredningen som den här ljuvliga kaninen från Maileg. Den råkade jag för övrigt tappa precis när jag köpt den, upptäckte det när jag kom hem och skrek i stor besvikelse (ingen dramaqueen där inte) "jag har tappat världens dyraste kaniiiiiin". Det var ju inte direkt den dyraste inredningsdetaljen jag köpt, men ÄNDÅ. Bara tappa den sådär?! Här hade jag gått och dragit på inköpet och när jag väl slår till så tappar jag den. Puh. Men till min stora lycka var jag bland de sista i butiken där jag tappat påsen så personalen hade tagit hand om den och jag fick tillbaka Carls (dyra ;) fina kanin.

Ha en riktigt fin hösthelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar