måndag 5 september 2011

Färg och form


Dags att uppgradera hallen! Nu när hösten är på väg och alla kläder ska fram igen märktes det tydligt att förvaringen i vår groventré inte är vad den borde vara. Det har blivit lite svårt att få plats med alla mössor och vantar för fyra personer i de två korgar vi har idag. För att få bättre ordning har jag precis klickat hem två förvaringsboxar i svart och den här dörrmattan från Färg och Form. De här boxarna blir perfekta till barnen på väggen och så tar vi vuxna korgarna högt uppe på hatthyllan. Behöver även en krok till Sophia bredvid Carls krok, men det köper jag på Karlstad museums egna butik som har så mycket fint. Heja ordning och reda!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du är så pysslig och gör så fint runt omkring dej! Vilken hemsida beställer du från, när du beställer från Färg & Form?

    /Rakel

    SvaraRadera
  2. Hej Rakel! Det här med att pyssla hemma är min grej vet du ;D Älskar det! Jag hittade de här sakerna på milq.se Har letat efter mattan länge kan jag säga, så äntligen! Kram!

    SvaraRadera