söndag 25 september 2011

Flickrummet


Välkommen in på Sophias rum! =)


Det blev Sanbergs tapet Celine på fondväggen. Det finns i många olika färger och vi valde vit och guld. Gamla barnvagnen är ett loppisfynd.


Vårt första vita golv - äntligen! Detta drog med sig att vi inom en rimlig framtid måste måla golven i alla andra rum såklart :) Om jag inte ska bli tokig på att golven ser olika ut.


Några gamla, vackra krokar för finaste flickkläderna. Och de små uggisarna är efter storebror.


Lillans första bil. Undrar om hon blir lika biltokig som storebror?!

Okej, nu är jag ganska nöjd med att ha gjort i ordning Sophias rum själv =) Det blev som jag tänkt mig och nu piffar jag och grejar. Inte konstigt att jag är lycklig!

2 kommentarer:

  1. Åååh, precis ett rum i min smak. Du kan verkligen din sak och det är lika kul att se varje gång.

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tror vi har lite lika smak eftersom jag gillar allt du visar från ert hem också =) Jag ska ta fler bilder på Sophias rum när jag "piffat" mer. (p.s jag svarade direkt igår, men tydligen går det inte från någon av våra övriga datorer som är Mac - superkonstigt och så tråkigt!)

    SvaraRadera