söndag 11 september 2011

Själv är bäste dräng å bla bla bla...

Då var jag ingång med spacklandet och slipandet i Sophias rum. Som vanligt är vissa saker lite jobbigare innan man börjar och det var ju tur det. Det är klart att det finns roligare saker, men det går riktigt bra. Det var så längesen sist så jag trodde inte jag kunde längre, men det var visst som att cykla. Och nu kan jag inte klaga på någon annan om inte underarbetet är perfekt! Mina erfarenheter av hantverkare (ganska många efter 5 hus) säger mig att det går fortare för hantverkarna, men de är inte lika noggranna som jag. Å det blir ju billigare så här... själv är bäste dräng och bla bla bla bla vad mer kan jag säga för att övertala mig själv att jag är nöjd med detta arrangemang?! ;D

Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar