söndag 18 september 2011

Multitasking

Här är vi jätteförkylda samtidigt som vi rensar i husgrunden och gör i ordning Sophias rum. Fullt upp och kanske inte den bästa kombinationen kan man säga! Åh vad jag hoppas vi är friska snart för man är inte direkt sitt främsta jag när man är krasslig och blir väckt 1-2 gånger i timmen. På plussidan kan man säga att vi snart är klara med Lillans rum - jippi! Ska bli så roligt att få flytta in sakerna snart. Spjälsängen ska också få flytta från vårt sovrum. Det är helt otroligt vad mycket ljud små bebisar kan göra.. brukar kalla Sophia vår egen lilla ljudkavalkad :) På husgrunden har vi kommit drygt halvvägs så det är inte illa heller. Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan och hålla tummarna för en lite bättre natt. Hej för nu!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du blivit en sån bra hantverkare! Då kanske vi kan hyra in dig när vi ska renovera vårt senaste inköp?! ;)Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Ursäkta mitt sena svar - har försökt från flera andra datorer men inte lyckats! :( Så det var bara att ta gamla Bettan.
    När man är inne på sitt femte hus har man kanske lärt sig något i alla fall :) Jag hjälper gärna till om det är något jag göra. Är grymt nyfiken på ert hus!! Kram

    SvaraRadera