lördag 26 februari 2011

Hej fullgången bebismage!


Här ser ni en mage med en bebis i som förmodligen inte väger under 4 kilo och som förmodligen är närmare 55 cm lång än 50 cm. När jag tänker på det undrar jag trots min stora mage ändå hur den får plats!
Eftersom bebisen verkar trivas där inne hann jag ett besök hos frisören igår (det här är innan) vilket ju alltid är trevligt. Om jag inte känner mig så fin efter förlossningen är i alla fall håret fixat :)
I övrigt kan man kort och gott säga att nu vill vi verkligen att den här bebisen ska komma till oss. Sista dagarna har vi hamnat i tillståndet väntan på ett sätt som vi inte varit tidigare. Nu är det dags liksom - kom till oss! Men det är inte 40 helt fullgångna veckor förrän på tisdag så efter det pratar vi sannerligen den stora väntan/längtan.
Kram å ha en fin helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar