torsdag 10 februari 2011

Bara veckor.. eller dagar kvar

Jaha, då var det dags för förvärkar. Sov inte så bra i natt och började undra om det redan var dags (det var 3 veckor till beräknat datum i måndags). Jag är inställd på att det kanske blir tidigare, men kanske inte närmaste dagarna... Å andra sidan kan man ju ha förvärkar väldigt länge så vi får se vad som händer. Har i alla fall tagit det väldigt lugnt idag så jag inte ska sätta igång förlossningen och det blir en tidig kväll. Och i förmiddags var jag på fotvård och det var både välbehövligt och skönt. Vi får se om jag hinner klippa mig innan bebben kommer! :)

Hej för nu!

2 kommentarer:

  1. gud vad jag längtar efter en till kusin! Kommer bli så himla mysigt. Hoppas att allt kommer gå bra nu :D

    SvaraRadera
  2. Tack Evelina <3 Han eller hon får väldigt fina kusiner i dig och Tom :) Kram!

    SvaraRadera