onsdag 20 januari 2010

Kontorsinredning

Igår var jag i Göteborg för att jobba vidare med Vecturas kontorsflytt där. Vi hade ett jättebra möte och de flesta är väldigt positiva till företagets inredningskonceptet. Eftersom jag både arbetat fram och är ansvarig för det är det väldigt viktigt för mig - och så himla kul! Man kan inte göra alla nöjda eftersom det alltid finns olika tycke och smak, men man vill att de flesta ska vara det! På Vectura jobbar ca 1100 kvinnor och män i åldrarna 20-65 så det säger sig väl självt att inte alla kan tycka lika eller vara nöjda med alla beslut...

Om några veckor flyttar kontoret i Karlstad in i sina nya lokaler och då tänkte jag såklart visa lite bilder. Hoppas verkligen att personalen där också blir nöjda så att jag kan gå till jobbet igen..! ;)

Bilder från www.designonline.se

Lampan HIDE från Zero Interiör är en del av Vecturas inredningskoncept. Den omtalade lampserien är formgiven av Thomas Bernstrand.

1 kommentar: