fredag 29 januari 2010

Den som...


Bild från www.moma.se

.. väntar på något gott väntar alltid för länge! Eller? :) Jag känner så för vår gästtoa just nu. Om någon undrar hur det går med den så tänkte jag berätta lite varför den fortfarande inte är klar. Först hade inte elektrikern tid med oss, sen när han hade tid kunde han inte skaffa de elartiklar vi vill ha. Så då var det vara bara att börja leta! När jag till slut hittade en leverantör (av elartiklar i bakelit) och beställde så hände inget. Så jag ringde upp Byggfabriken, som leverantören heter, och fick veta att just dessa elartiklar för tillfället var slut! Puh! Efter ett samtal till Byggfabriken igår igen fick jag beskedet att varorna kommer i slutet av denna vecka eller i början på nästa vecka. Hoppas, hoppas det stämmer för nu vill jag att det ska bli helt klart!!!

5 kommentarer:

  1. Så typiskt. Det går aldrig så fort som man skulle vilja. Håller tummarna för dig!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Trist, men hoppas den blir klar nästa vecka då! Själv klarade jag inte av att vänta på besiktningen av vår lägenhet så idag kl 07.00 la vi våra huvuden på sned och bad en snickare släppa in oss! :) Tjoho, nu kan vi åka på semester i lugn och ro. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, gulle du Sandra!

    Kul att se lägenheten Elin! Jag såg några fina bilder på din blogg :) Ha en riktigt SKÖN semester, lyllo där!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Du kolla in eljo renova, de ser vintage ut m är i plast. Kostar inte hela skjortan, vi har de i hela huset.

    /Mattias

    SvaraRadera
  5. Vi har Renova på de senaste bytta strömbrytarna och jag tycker de är fina. Nu blev jag dock så sugen på att ha precis som förr, dvs i bakelit. Men TACK för tipset! Tips är oftast det som behövs :)

    SvaraRadera