lördag 14 april 2012

Pomp de lux

Idag har jag letat efter regnjacka till Sophia och det är slut överallt i hennes storlek! Jag får hoppas det kommer in mer så att vi har allt klart när det är dags för förskolan. Bortsett från att saker är slut ibland så är det alltid roligt att handla barnkläder. "Tur" att barnen växer så fort så man får en anledning att köpa nytt ganska ofta ;D Mina senaste inköp (inte idag) kommer från danska Pomp de Lux som gör jättefina kläder till vettiga priser. Så här ser Sophia ut i sin nya klänning... vår alldeles egna lilla prinsessa! =)

Ha en fortsatt fin helg!

Kram/Annelie

5 kommentarer:

  1. Söt tjej :-) Fina kläder på sidan du tipsade om! Säg till om du ska beställa nån mer gång så kanske vi kan köpa ihop! //Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart! Jag funderar på att ha ett "hemma-party" så vi kan shoppa loss ordentligt!
      :) Kram!

      Radera
    2. Det låter ju toppen :-) Kram Sara

      Radera
  2. Ja de är helt fantastiskt fina kläderna! Har haft ett party och köpte mycket kläder. Tyvärr är jag väldigt besviken på kvalitén. Det mesta har antingen gått sönder, tappat knappar eller så hänger det trådar hit och dit som surrar upp sig.

    Eller så är mina barn extrema klädslitare :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad tråkigt! Då får vi se hur det går med våra kläder..! Vad fin din blogg är - tur att jag fick adressen! :) Kraaam

    SvaraRadera