onsdag 18 april 2012

Förvara mera!

Hej i snö (o)vädret! Jag tror att vi snart har haft mer snöfall i april än under hela vintern. Våga vägra snö, nu välkomnar vi sol och värme! (.. och vips så hade det här blivit en väderblogg ;) Med tanke på kylan har jag inte påbörjat några projekt i trädgården efter vårstädningen. Vi väntar på att kunna så gräs där vi tog bort en stor buske i höstas och fröer i landet och vi får nog vänta någon vecka till.

Inomhus händer såklart alltid något! =) Jag har t ex skaffat lite mer förvaring. En till korg för leksaker och den här strandväskan från Boomerang som jag har extrafiltar i. Tycker att den är lite väl stor att kånka runt med på stranden... Och tur att jag inte sålde den gamla fina byrån (till vänster i bilden) som jag tänkte när den blev för stor i Sophias rum. Den passar perfekt i vårt sovrum och på den har vi massor av foton på barnen.



Kram/Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar