måndag 9 april 2012

Karin Broos

Hoppas att ni har haft en fin påsk! Vi har haft det väldigt bra - träffat familj och vänner, ätit god mat och alldeles för mycket godis.. och än är inte påsken helt slut..! ;D Jag skulle gärna ha varit på konstrunda också, men tiden räckte inte till. Det var dock inte längesen jag fick göra en "konsttur"; förra veckan var jag och en vän och hälsade på Marc och Karin Broos. Jag blev som alltid förälskad i alla Karins tavlor och vansinnigt inspirerad! Jag har sagt det förr och säger det igen; hennes tavlor är fantastiskt vackra och hon är min absoluta favoritkonstnär. Den här gången var det nära att jag köpte tavlan till höger på bilden ovan, men jag får vända på slantarna ett tag till. Allra helst skulle jag vilja ha en riktigt stor tavla till vardagsrummet. Åh, jag längtar...!

Kram/Annelie

1 kommentar:

  1. ..himla fin blogg! Jag kikar in här då och då. Har Karin någon utställning hemma hos sig eller var visningen privat?

    SvaraRadera