torsdag 12 april 2012

Canadakök

För er som går i köksrenoveringtankar måste jag visa Canadakök. Canadaköket designar kökskoncept i exklusiva material. Det är kvalitet och känsla i oslagbar kombination! Så ser mitt drömkök ut; riktigt trä, gedigna material, arbetat med detaljer, men ändå inte "snickarglädje" eller för "gulligt". Ta luckorna t ex som jag vill ska ha en en utfräsning, men det ska vara raka linjer som på de här köken. Det enkla är det vackra! Det är precis som med god mat; det ska vara enkelt med bra råvaror :) Vi ska dock inte renovera köket på många år för vi gjorde en enklare renovering av vårt befintliga kök förra hösten som jag är väldigt nöjd med (när man får utgå från vad man har! ;) Vi målade köksluckorna vita (ek innan), satte dit ny bänkskiva, nytt kakel och bytte beslag. Några nya vitvaror som fläkt, ugn och micro blev det också, se några bilder här. Men drömmer och inspireras gör jag alltid!
 

Kram/Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar