fredag 20 augusti 2010

Puss och trevlig helg!


Här sitter jag i bilen och försöker skicka iväg en puss en alldeles extra fin fredag! :) Har hämtat Carl tidigt och vi är på väg till mormor och morfar på mellanmål. Och i baksätet skymtar vår sjuanstol som är på väg till lackering. Killen som skulle klä om den fick aldrig tid så nu blir den en enkel lack istället. Och det kanske var tur, för en snäll läsare upplyste mig om att det kan vara total waste att klä om gamla sjuanstolar. Efter det spricker de tydligen lätt på grund av att det blir för varmt och fuktigt inuti klädseln när man sitter på dem länge (tror det var så).
Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med stora älsklingen! Puss på Er!

2 kommentarer:

  1. Den pussen kunde ju jag fått när du fick min ;)Du som sa att du såg helt konstig ut - du är ju puss-söt! ;) kram Milla

    SvaraRadera