onsdag 18 augusti 2010

Ordning i garderoben

Det vore verkligen underbart med en "walkin closet". Tänk att ha alla kläder på samma ställe och få den där överblicken. Och att kunna ställa upp skorna på fina hyllor i rader... aahh. De sistnämnda ska jag försöka att få till i framtiden. Vi har ett rum där det skulla passa.
Men när det gäller kläderna får jag göra det så bra som möjligt i våra vanliga, smala garderober. När jag rensade insåg jag t ex att vi behöver dessa:

Slipsgalge och nedan bälteshängare, båda från Åhléns.


Någon som vet några andra alternativ med samma funktion?

2 kommentarer:

  1. Skulle också väldigt gärna ha en "walk in closet" det är ständigt fullt i mina garderober.

    SvaraRadera
  2. Trodde ni hade en i er fina lägenhet, men man kan visst inte få allt ;)

    SvaraRadera