lördag 6 februari 2010

Ett kontor tar form

Vecturas nya kontor i Karlstad börjar ta form! Det mesta har blivit som jag tänkt mig när det gäller inredningen, men vi får väl se hur det blir när allt är på plats! Tyvärr är inte allt klart när personalen är tillbaka efter helgen, men de mesta. Ingen behöver sakna det viktigaste; skrivbord, kontorsstol, dator, förvaring och kommer att kunna arbeta. Vi saknar en köksö som inte var klar i tid, och några lampor var fel (vi ska ha pendeln Hide) och möbler till vår entré var restade. Allt var beställt i god tid, men det händer ofta något på vägen...!

Jag kommer att ta fler bilder på kontorsrum, fler mötesrum osv så att ni får se, men det är nog först om ett par veckor jag kan visa allt. Det känns nervöst, men ändå väldigt roligt att gå till jobbet på måndag. För oavsett vad man tycker om att flytta eller om hur det ser ut så blir det en nystart när man flyttar. Det är alltid positivt!


Lunchrummet. Svart kök från Marbodal med bänkskiva i svartmelerad sten. Röd glasmosaik. Svart kyl och frys, microungnar i rostfritt. Gardiner från Frösö handtryck.


Stolar i lunchrummet med våtavvisande och avtagbara dynor. Mycket praktiskt!


Konferensrum. I entrén och några konferensrum har jag placerat fondväggar med Vecturapilen i olika riktningar. Gardinerna "Umeå", "Östersund" och "Skellefteå" från Frösö handtryck i färgställningarna röd, svart eller grå används i lunchrum och konferensrum.


Konferensrum. Våra fondväggar målas i specifika Vecturafärger som jag valt utifrån den grafiska profilen.

5 kommentarer:

  1. Va kul det var att komma till jobbet idag! Det har verkligen blivit jättesnyggt och proffsigt - det har du gjort bra! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. TACK! Det känns positivt efter första dagen - väntar bara på det som fattas så att det kan bli riktigt "piffat" ! ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Var där i 10 min igår (söndag) men tyckte spontant att det såg toppen ut. Coola stolar i fikarummet. Imorgon ska jag testa dem in real lajf. Hoppas de är lika sköna som snygga ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja fint blev det! Kunde ju inte hålla mig borta från kontoret idag trots att vi kom hem kl 6 imorse! :)

    SvaraRadera