tisdag 2 februari 2010

Idag

.. ser min (arbets)dag ut så här:

- Kontrollera att alla gardiner är monterade på nya kontoret.
- Se till att alla nya möbler levereras. Och hamnar på rätt plats.
- Göra en lista för "saker att köpa när vi flyttat in".
- Leta skåp till kontorets "museum" (symbol för företagets 150-åriga historia :)
- Jämföra köksporslin.
- Packa mitt eget kontorsrum.
- Ta lite bilder på ett nytt kontor som börjar ta form.

När jag kommer hem:
-Ta emot elektrikern som ska fixa elen på gästtoaletten (vågar knappt skriva det... då kommer han säkert inte).
-Hinna till en loppis och leta efter nytt soffbord. Det ska vara ett vitt, rejält bord. Funderar på att köpa ett köksbord och såga av benen. Kan också tänka mig ett bord med stålunderrede och betongskiva, men det bordet har jag inte sett... finns bara i min fantasi än så länge. Någon som sett ett sånt soffbord?

Och viktigast av allt; förbereda inför lillkillens stora dag imorgon! :)

Hej tisdag!


Göra ett soffbord av något sådant här kanske?

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har att göra. Pussa Carl från oss imorgon och hoppas att du har lite mindre på schemat då. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Idag är det lugnare och allt fokus på Carl! :) Pussar honom gärna från Er! Kram

    SvaraRadera