onsdag 23 juni 2010

Snart semester!


1. Hur gör folk när de tar kort på sig själva? Jag har inte hittat självutlösaren och bryter halvt ihjäl mig och ser väldigt stel ut... Den här är dessutom tagen med telefonen, haha.
2. Jag har inte glasögon och vill inte ha dålig syn (och är inte skelögd som det kanske ser ut som), men jag vill ha ett par snygga glajjer! Tror dock att E vill behålla sina.
3. Jag har väldigt mycket att göra eftersom jag snart går på semester och skriver sådana här "fina" inlägg ;)

Men! Snart har jag mer tid för allt- det ska bli så härligt med semester!

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att längta efter semestern..Hi,hi jag har också försökt ta kort på mig själv,då till Fb (hm) men man blir inte riktigt så som man själv tycker att man ser ut.Men det är alltid kul att se den som bloggar.Önskar dig en trevlig midsommar!kram Alexandra.

    SvaraRadera
  2. Ha´en trevlig midsommar du också! Håller med om att det är himla kul att se den som bloggar, så jag kanske vågar lägga ut någon mer bild framöver. Hoppas jag får se dig också! :) Kram Annelie

    SvaraRadera