torsdag 3 juni 2010

Fler Grythyttan


Har köpt två gamla Grythyttanstolar till för 500 pix. Tusen tack för tipset Susanna! :) Stolarna ska vara "extrastolar" eftersom vi alltid saknar sittplatser vid födelsedagar och högtider. Jag tror att det ska få se ut som de gör och stå vid kortändan av räcket - alltid redo ;) Verandaräcket som för övrigt snart ska målas vitt. Jag bävar lite för den målningen som verkligen kommer att ta tid... så åter till stolarna ;) Jag letar vidare efter åtminstone en A2 stol till och kanske ett stort fällbord som är lätt att ta fram när vi är många. Hej sommar!!!

3 kommentarer:

  1. Det var så lite så :-) Jag ringer igen om jag hittar nått som kan passa dig. *Kram* Sanna

    SvaraRadera
  2. Inte Grythyttan. Tillverkade av Ato i Osby på 1980-talet.

    SvaraRadera