torsdag 15 mars 2012

Blått är flott!

Inga inköp, bara små förändringar med saker vi redan har. Jag hittade en gammal, blå trasmatta i gömmorna och kokboken "Kärlek, Oliver och Timjan" som fick ta plats på tavellisten.

Jag har sannerligen gått in i en blå fas! Färgfas alltså =) Blå sängkläder i sovrummet, blå kläder och accessoarer och blå detaljer i köket är några exempel. Tur att den vita basen hemma hos oss gör det enkelt att förändra med små medel om andan faller på! Vanligtvis brukar jag vilja ha krispigt gröna inslag här hemma när det börjar bli vår, men i år räcker det med gröna äpplen i fruktskålen ;) Jag är inte en person som ändrar inredning efter årstid, men nu när jag är hemma märks det att jag behöver jag lite mer förändring. Inte undra på att E säger att jag måste börja jobba snart - jag får för mycket idéer! 

Kram/Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar