torsdag 27 januari 2011

Sjukstuga

Hej från sjukstugan... har magsjuka och är höggravid, ingen bra kombination. Det kan till och med sätta igång förlossningen. Men dom lugnar mig, skulle det hända är det ingen fara när det är så här kort tid kvar. Och På Carls förskola går det magsjuka, streptokocker och förkylning med feber, bara att välja.. ;) Carl hade magsjuka förra veckan och nu trodde vi att det var streptokocker, men det är nog "vanlig" förkylning. Vill inte ha något mer nu, VILL bara bli frisk. Och en sak till; jag vill verkligen att vi hinner fira Carls 4-årsdag innan bebben kommer.

4 kommentarer:

  1. Fy vilket elände. Hoppas att ni kryar på er snabbt. Ring om du behöver hjälp med något. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Stackars dig!kan tänka mig att det känns värre när man är gravid.Hua!krya på dig.Blev du förresten magsjuk en vecka efter att Carl hade varit sjuk?här hemma har nämligen 3 varit sjuka förutom jag & lilltjejen.Och inkubationstiden brukar ju vara ca24-48 timmar.Jag hoppas förståss att vi klarar oss och att det är över här hemma.Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Jag blev lite bättre igår och idag är jag helt bra tror jag! :) Inte så mycket aptit än, men det kommer väl snart. Och bebben ligger i alla fall tryggt än så länge...
    Carl hade magsjuka torsdag förra veckan och jag fick det onsdag den här veckan så tyvärr är man inte säker efter 48 timmar - hoppas ni slipper det Alexandra!
    Tack för er uppmuntran! KRAM!

    SvaraRadera