måndag 5 oktober 2009

Färgklick!

Vårt hus består mestadels av vita väggar. Jag älskar den vita basen och möjligheten till variation som den ger. I somras tyckte jag ändå att det var dags för en färgklick i vårt vardagsrum. Det fick bli en liten fondvägg med en av Nina Jobs tapeter från Eco Tapeter. Jag tycker att hennes mönster är enkla, vackra och glada. Som pricken över tog Carls kusin Evelina bilder på familjen som jag sedan ramade in och satte på väggen. Så fina bilder! Ett tips om man har ont om fina tavlor är ju att ”tapetsera” väggarna med sina älsklingar, nära och kära. Tyckte själv att det var synnerligen passande på en fondvägg med hjärtan dessutom. Så här blev det. Jag blir glad av den gula färgen och varm i hjärtat av bilderna :)




Nina Jobs är industriell designer och arbetar främst i Sverige och Asien och har kunder som Ikea, H&M och Design House Stockholm. Hon arbetar också på uppdrag av regeringen med att marknadsföra Svensk Design, främst i Asien. Mä vikke drömjobb! I like.

2 kommentarer: