lördag 31 december 2011

Glatt Nytt år! =)


Så här såg det ut förra året... alldeles, alldeles ljuvligt vitt!


... och som vi skottade! Särskilt Carl och Pappa, jag var ju höggravid =)

Idag får vi var glada att solen skiner och att det glimmar lite i frosten. Jag hoppas verkligen att det kommer snö snart! Längtar efter att åka pulka, skridskor och skidor och ha rosiga, kalla kinder.

Ikväll kommer några goda vänner hem till oss och vi ska äta gott och mysa! Jag kommer tillbaka nästa år, med nya planer och kanske en summering av året som gått. Men nu är det dags för lite matförberedelser.

Gott Nytt År önskar jag Er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej fina du! Ett helt nytt tomt år ligger framför oss! Hoppas ditt blir fyllt av kärlek, glädje och nya spännande utmaningar! Imorgon ska jag titta på mitt "personliga kontrakt" som jag skriver efter nyår varje år. Det är kul att läsa igenom och reflektera över om det blev som jag tänkt mig eller om nya saker kommit upp eller om det finns saker som jag ännu inte lyckats med och som jag vill fortsätta sträva efter eller kanske strunta i? Brukar bli intressant läsning hur som helst!

    Njut med familjen så hörs vi framöver! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vad roligt att du "tittar in"!! :) Personligt kontrakt låter som något jag också skulle gilla - jag brukar i alla fall summera året och planera det kommande. Hoppas verkligen att ditt år också blir fantastiskt med en massa härliga upplevelser! Vi måste försöka ses snart, jag saknar dig. Har du sett mitt nya nr? 0768-37 82 30. Massor av kramar från mig till dig <3

    SvaraRadera