måndag 26 december 2011

Den som väntar...


Bild: Tine k

Alltså det där med att måla om lampan eller klä om den... det blir inte så bra som jag vill att det ska bli. Särskilt inte när jag ändå vet vilken lampa det är jag verkligen vill ha i sovrummet. En vit Tine K lampa, storlek XL. Och när jag väl hade bestämt mig för att det var dags att "unna sig", ja då visade det sig att leveranstiden är ett halvår! Så till sommaren har jag kanske en ny lampa då. Ojojoj, den som väntar på något gott..!

4 kommentarer:

  1. Hej,

    JA, absolut! Du kan beställa via mig, ska kolla om det är 6 månader som gäller fortfarande..

    Och TACK snälla för dina fina ord ang min lilla butik!

    Kram och God fortsättning!

    Ansku

    SvaraRadera
  2. Hej! Lampan finns i XL och i vitt hos Julias vita drömmar. Endast 1 ex kvar! Titta i hennes nätbutik under fliken "belysning".

    /Heléne

    SvaraRadera
  3. Ja men oj just precis vad jag skulle skriva, jag har ju en lampa kvar på lager :)

    Kram/Julia

    SvaraRadera
  4. Har du?! Ja då är jag intresserad såklart!! Kollar in i din butik nu.. Gott nytt år och kram allihop! =)

    SvaraRadera