måndag 22 november 2010

Mammamys

Sitter på tåget hem från Sthlm efter ännu en arbetsdag i huvudstaden. Idag fick jag en liten stund över och kunde på väg till tåget promenera förbi NK:s julskyltning och fylla på med julstämning :) Som alltid fint och stämningsfullt, men jag gillade förra årets bättre. Jag fick också med mig fina pyjamasbyxor i mammamodell från Polarn och Pyret som varit slut både i Karlstad och Göteborg när jag letat. Det står mitt namn på det mesta som är randigt... och jag har tidigare haft ett par såna här i vanlig modell som favoriter och den här med muddar känns ännu bättre. Mamma-MYS!

2 kommentarer:

  1. Vad mysiga byxorna ser ut att vara! alltid kul att se vad Nk har hittat på varje år.Vi brukar åka in ibland bara för att kika.Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Helt underbara byxor (som även var slut på nätbutiken så det är tydligen fler som tycker det :)
    Och som alltid var det många som kollade in skyltfönstret - har blivit som en tradition! Du har ju lite närmare förstår jag, men jag är ju ofta och hälsar på så jag brukar lyckas komma förbi och se :)
    Kram!

    SvaraRadera