tisdag 16 november 2010

Gravidis on the go



På väg till jobbet insåg jag att det är dags att ta en gravidbild. Man tror att man ska komma ihåg allt, men det har jag lärt mig att man inte gör så det gäller att föreviga. Många frågar mig om jag ser likadan ut som förra gången och om jag mår lika. Att jag mår lika vet jag för jag har haft turen att må väldigt bra båda gånger, men det finns ändå skillnader. Jag hade aldrig halsbränna förra gången, det har jag lite den här gången. Men det är såpass lite så det kanske inte är värt att nämna... Magen känns också lika, men inte helt. Det kan dock bero på att jag burit och fött ett barn innan, inget annat. Och jag går upp ungefär samma i vikt som det verkar nu. I alla fall så njuter jag verkligen av den här bebismagen! Jag trivs med att vara gravid, är tillfreds och harmoniskt och har massor av energi - så jag tänker passa på att njuta! Å tiden går fort, nu är det bara drygt tre månader kvar.

3 kommentarer:

  1. Du ser strålande ut, som vanligt. Jag blir lycklig av att se bebismagar och är så nyfiken vem som gömmer sig inne i din. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. TACK snällisar! <3 Såna fina kommentarer gör mig ännu lyckligare :)

    SvaraRadera