måndag 23 november 2009

Lägga på hög

Jag har länge letat efter ett skåp för alla mina tyger, gardiner och kuddfodral. Just nu fyller de upp en vanlig garderob som egentligen behövs för kläder. Min tanke har varit att man ska kunna se alla vackra tyger som en vacker installation i färg. Dessutom vill jag att skåpet ska vara gammalt. Så jag letar och letar... Funderar nu på att snickra ihop ett skåp själv och använda gamla fönster som dörrar. Men det är det här med tiden, så jag kanske letar en stund till..:)


Det behöver inte bli rörigt för att man ser förvaringen. Det kan bli vackert och ombonat bara man tänker på hur man strukturerar upp det. Den här bilden kommer från Elle interiör och visar en del av Marianne Brandi och Keld Mikkelsens hem (skaparna bakom märkena Day home och Day).

2 kommentarer:

  1. Snyggt med öppen förvaring! Tänk om jag lyckades strukturera upp mina tyger så, just nu är allt instuvat i ett alldeles för litet skåp.

    SvaraRadera