tisdag 3 januari 2012

Att strosa runt



En liten kort notering... här strosar vi runt i mysisar och tofflor =) Gör ni också det eller har ni börjat jobba igen? Trots den lugna takten vi har i den här familjen nu, så får vi faktiskt en hel del gjort! Har t ex städat och rensat i köksskåpen och det var så himla skönt att få fint där igen. Det är sällan man hinner göra såna saker. Jag får alltid ett behov av att rensa och städa extra inför hösten och vid årsskiften. (Det var alltså inte gravidnojja förra året ;) Undrar om jag till slut även kan få in fler foton i album också :)

Ha en fortsatt fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Hej =)

    Sorry att du inte hört av mig tidigare ang lampan. Vi har varit sjuka sedan vi kom hem från Finland, så jag har inte riktigt hunnit med firmasakerma.. :(

    Har nu iaf frågat om leveranstiden. Så dumt att jag inte kollade upp detta direkt efter att du hade besökt butiken.. Har ej fått något svar ännu, men då vet du iaf, om det nu fortfarande är aktuellt :)

    Önskar dig och din familj en riktigt härlig helg!

    Kram

    Ansku

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas ni är bättre nu, så tråkigt med sjukdomar. Ingen fara äng lampan - jag visste ju att det skulle ta tid oavsett :) Jag trodde det i alla fall, men så visade det sig att Julias vita drömmar hade 1 kvar så jag har precis beställt den. Så du behöver inte kolla mer. Jättetack för att du försökte kolla! :) krya på Er och kram, Annelie

    SvaraRadera