lördag 11 maj 2013

Vårbruk

Igår rensade vi och gjorde iordning i alla rabatter och landen och idag har jag varit och köpt lite växter. En ny kruka och en lykta inhandlades häromdagen som ni ser. Det behövs lite fler krukor och annat nu när verandan är dubbelt så stor! ;) Men framförallt har en rörmokare varit här och tagit bort ett element, vilket gör att vi är ett steg närmare att sätta in vår altandörr som leder direkt ut på nya delen av altanen. Dörren ska komma nästa vecka... håller tummarna! Längtar sååå!

Hoppas att ni har en solig och fin helg!

Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Fniss, jag googlade vårbruk och kom hit... det var ju inte den sortens vårbruk jag menade ;-)

    Jag skrev också ett inlägg om vårbruk idag men på mitt vis. Du kan kolla här om du vill: http://bondmoran.nu/?p=8862

    Skulle se lite hur det gick för andra bönder och så kom jag hit ;-) Fast nu ska jag läsa vidare och se vad du är för en...

    Kram
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hamnade här! :) Jag skriver mest om min familj och en del om inredning som var det den här bloggen skulle handla om.. har ej så mycket tid, men tycker det är roligt att skriva här då och då. Nu ska jag kika in din blogg! Kram Annelie

    SvaraRadera