onsdag 20 februari 2013

Vårkänslor!

Just nu hinner jag blogga ännu mindre än vanligt! (Jag vet, man undrar hur det är möjligt ;)

Resan till Washington var jättebra! Jag tyckte inte om att vara ifrån barnen så länge, men det gick riktigt bra för oss alla. Framförallt fick jag erfarenheter för livet med mig hem som jag inte velat vara utan och som jag kan dela med dem genom att berätta.

Efteråt har det varit fullt upp med jobb och kalas i omgångar för underbara Carl som fyllt 6 år - och än är vi inte klara! <3 br="">
Och så börjar jag att få lite vårkänslor trots det vintriga vädret! Hur är det med Er? På vår balkong är det såklart fortfarande vintrigt, men utsikten njuter vi av hela året! Ska bli härligt att sitta där igen när våren är här på riktigt =) Och ååååh så härligt det är att det inte är mörkt när man åker till och från jobbet!

Hoppas att ni har en solig vecka!

Kram Annelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar