måndag 31 december 2012

Tipp tapp!

Den här lilla tjejen pratar fortfarande om tomten! Hon kallar honom "tipp-tapp" och gör rörelser som är till sången för att visa vad hon menar. Såååå sött!

Som ni säkert förstår fortsätter Sophia att prata och prata och prata. Hon kvittrar och försöker formulera nya ord från det att hon slår upp ögonen på morgonen. Det är så otroligt! Att barnen lär sig saker och gör framsteg är lika roligt och fantastiskt som alltid. Gissa om jag är den där mamman som berättar allt och blir lite för mycket.. mina barn är min stolthet så det får ni stå ut med! :D

Gott Nytt År önskar jag Er alla!

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vad mysigt! Jag är också en sån där mamma som blir lite för mycket! Jag är så stolt över att få vara mamma till vår dotter så jag förstår precis hur du känner! Vad mysigt att hon gillade tomten så mycket!

    SvaraRadera