lördag 2 juni 2012

Nytt & gammalt!

Gammaldags blomma i modern kruka, på vår altan.

Hej alla fina! =)

Igår började jag på ett nytt jobb och det känns som världens roligaste! Ibland stämmer det till 110% och det finns ingen bättre känsla.


I helgen njuter jag av familjen så mycket jag bara kan nu när veckodagarna kommer att ägnas åt jobb igen. Men vilket blåsväder det var att vara ute och leka i... känns ju som höststorm! Jaja, vad gör väl det... det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! ;)

Och vet ni vad min kära E gör just nu när resten av familjen myser i soffan?! Hämtar mitt senaste Blocket-fynd! =)

Ha en mysig kväll!

Kram/Annelie

2 kommentarer:

  1. Nämen, har du nu gått och fyndat igen - nyfiken! Grattis till nya jobbet, kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu kom fynden i ett "stimm"! :) Otroligt! Å tack ang jobbet - det är så otroligt ROLIGT! Kram Annelie

      Radera