fredag 4 maj 2012

Livet kom emellan

Det blev en oplanerad paus ifrån bloggandet. Livet kom emellan. Helt plötsligt insåg jag att jag inte ens tänkt på bloggen. Det är roligt att läsa bloggar och att skriva på min egen, men just nu är det så mycket som händer och att få tid vid datorn är varken lätt eller prioriterat. Ni vet hur det är.
Det som upptar min tid och energi mest just nu är inskolningen av Sophia på förskolan. Det går jättebra och är så roligt, men tar en del energi från den här mamman som ska "ställa om sig" till det nya livet som börjar snart. Trädgården och småsaker här hemma som jag vill ha klara innan jag börjar att arbeta är annat jag lägger fokus på. Framförallt lägger jag så mycket tid jag kan på barnen, familj och vänner den lediga tid vi har kvar och passar på att göra roliga saker.

Jag önskar Er alla en fin helg!

Kram/Annelie

3 kommentarer:

  1. Helt rätt Annelie :-) Datorn finns där senare också. Passa på nu å njut, för som du vet växer barnen å blir stora fort.
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du inte prioterar bloggen.Just nu så ligger bloggen min i lä den med.Försöker med tidsinställda inlägg.Kram,hoppas inskolningen går bra.

    SvaraRadera
  3. Tack för Er omtanke och förståelse! Jag kommer tillbaka :) Kram!

    SvaraRadera