onsdag 4 maj 2011

Klädförvaring


Dålig bild, men det går snabbast för mig att ta med mobilkameran..

Jag har lämnat tillbaka det oanvända skötbordet vi köpte. Jag var så säker på att vi behövde ett skötbord eftersom vi använde ett mycket när Carl var spädis. Men den här gången byter vi hellre blöja på golvet och kanske beror det på att vi gjorde det med Carl i slutet när han hade blöja. Det är fascinerade hur vissa saker inte alls blir som man trott... Så förra veckan köpte vi istället en gammal byrå där Sophias kläder ska förvaras. En låda för varje storlek som flyttas upp allteftersom hon växer. På det sättet missar man inte att använda några kläder. Både finare och mer praktiskt!

Hej för nu!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin fin byrå du hittat. Var den vit och hade dessa beslag från början? Jag ska också jaga rätt på ngt dylikt att ha kläder till Axel i, för vi rev ut garderoben som fanns i hans rum... Var fann du denna? Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin! :) Jag hittade den på Blocket och hade sån tur att den såg ut så här!! Kände att jag inte har tid att måla nu så jag letade vita byråer, haha. Jag tycker de flesta brukar kosta runt 2000 kr när de ser ut så här (för att de kallar den shabby chic?!) men jag betalade 600 kr + bensin till Kristinehamn. De är nog bara att hålla utkik på Blocket och typ Solareturen så dyker det upp något förr eller senare! Har du tid att måla brukar det gå fortare att hitta något och bli billigare :) Kram

    SvaraRadera