torsdag 16 december 2010

Hej v 29!



Mår fortfarande jättebra så jag njuter vidare. Tänker fortsätta kokettera med detta så länge det går ;D Nu är jag i v 29 och det känns som bebisen/magen har växt jättemycket senaste veckorna. Det är inte tungt, det tar bara emot lite när man böjer sig eller ska fila fötterna.. Rödnäsa kan man dock kalla mig nuförtiden (fick se det på bilden ovan) för jag blir lätt täppt och snyter mig mycket. Det var samma sak när jag bar på Carl. Men blir det inte värre än så kan man inte klaga! Och idag ska vi till barnmorskan båda två och få höra hjärtljud. Mysigt.

4 kommentarer:

  1. Vad GLAD jag blir! Du är du verkligen också :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår så bra. Du såg hur pigg som helst ut när jag stötte på dig på stan.
    Alltid skoj att kika in här i din stilsäkra blogg. //D

    SvaraRadera
  3. Tack! :) Blir alltid lika glad att höra det, får ju även höra "tjockis" som inte är lika kul, ganska ofta nu ;) Har du också en blogg - måste kolla direkt! Ha en fin jul!

    SvaraRadera