tisdag 7 september 2010

Äntligen!


Nu ser min sjuanstol ut så här :)


Men först såg den ut så här...


... och under det lila tyget såg den ut så här.
För att inte tala om hur sitsen såg ut under tygerna med alla limrester.

Äntligen har jag fått min sjuanstol! Hade lämnat in den för omklädning, men det blev aldrig färdig så jag tröttnade och tog hem den. Lämnade till sist in den för lackering istället trots hål för fästen i sitsen. Nu pryder den sin plats vid det gamla slagbordet och jag är jättenöjd! Den var värd sin väntan.

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig.Vad mycket man kan göra med en sjuanstol.Den var fin som lila men snygg i svart lack.Kram alexandra

    SvaraRadera
  2. Ja, den är vacker i många stilar. Den hade ju även funkat i orange om den inte varit helt utsliten med trasig vadd i. Men nu är den betydligt fräschare :) Kram!

    SvaraRadera