lördag 23 juli 2011

Sommarfötter


Idag blir det ett shopping-tips igen! När jag äntligen kom i mina gamla kläder igen efter graviditeten blev jag så GLAD och har nu uppdaterat mig lite. (Jag hamnar såklart oftast på barnavdelningen fortfarande eftersom det är roligast, men nu kanske det slinker med något till mig också :) Det skönaste var när jag äntligen kom i mina jeans igen - ooooaaah vad härligt! Jag älskar verkligen tights och leggings, men efter ett nästan ett halvår i dom vill man sååå gärna komma i något annat. Eller hur?!
Ja, i alla fall... ni vet ju att jag älskar randigt så det var väl inte så konstigt att de här skorna följde med hem :) (Hoppas ni kan bortse från de oretuscherade fötterna! Gaaah ;) Jag går nästan aldrig i klackar när jag är hemma (föräldraledig) som nu, men dessa är "ljudlösa" och har en bekväm klack i lagom höjd - som gjorda för hemma-mamman :D Tycker för övrigt att H&M har en del fina skor, särskilt enkla sommarskor som man oftast har en säsong. Har förutom dessa även köpt ett par svarta ballerina som jag också är väldigt nöjd med.

Hej för nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar